مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 21:152023-11-08سياسي

کنگره شهدا مظهر وحدت آفرینی است/ سهم 51 هزار نفر روز گیلان در راهیان نور


فرمانده سپاه قدس گیلان، شهدا را متعلق به آحاد ملت دانست و بیان کرد: کنگره شهدا مظهر وحدت آفرینی است و باید همه ظرفیت های استان را برای برگزاری با شکوه کنگره دوم پای کار بیاوریم.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، شهدا را متعلق به آحاد ملت دانست و بیان کرد: کنگره شهدا مظهر وحدت آفرینی است و باید همه ظرفیت های استان را برای برگزاری با شکوه کنگره دوم پای کار بیاوریم.

سردار حمید دامغانی امروز، 17 آبان ماه در جلسه ستاد کنگره شهدای استان گیلان و راهیان نور، با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت ایثار و شهادت به سایر اقدامات ما برکت می دهد، اظهار کرد: امروز بیش از گذشته ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور و برنامه های فرهنگی با محوریت دفاع مقدس احساس می شود.

وی راهیان نور و راهیان پیشرفت را یکی از راهکارهای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن به ویژه در نسل جوان و نوجوان دانست و افزود: باید دانش آموزان را با فرهنگ ایثار و شهادت و معارف دفاع مقدس پیوند بزنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان سهم راهیان نور استان در سال جاری را 51 هزار نفر روز دانست و بیان کرد: تمرکز ما بر اردوهای راهیان نور دانش آموزی است و لذا طبق هدفگذاری ها در نیمه دوم سال، 2000 دانش آموز را به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت اعزام خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدا مظهر وحدت آفرینی است/ سهم 51 هزار نفر روز گیلان در راهیان نور

کنگره شهدا مظهر وحدت آفرینی است/ سهم 51 هزار نفر روز گیلان در راهیان نور